Author Archives: Artjur

ТА-01 main
Табличка адресна (ТА-01)

Табличка на дім “Стандарт”
Розмір 0,60м х 0,31 м Вартість 190,00 грн.
Розмір 0,80м х 0,41 м Вартість 270,00 грн.
Табличка на дім “Преміум”
Розмір 0,60м х 0,31 м Вартість 380,00 грн.
Розмір 0,80м х 0,41 м Вартість 530,00 грн.
Тел. для замовлення: 067-3710542, 063-2569994, 099-4625301
Детальніше…

Leyba
Світловий пілон T.B. Fruit. м. Городок

Грудень 2011 р.
На замовлення групи компаній T.B.Fruit ми розробили дизайн та виготовили світловий пілон – вказівник висотою 4м.

Виставковий стенд компанії "Hakan Plastik". Виставка "Аква-Терм Київ-2011"
hakan PLASTiK. Розробка, виготовлення та монтаж виставкового стенду. Виставка «Аква -Терм Київ – 2011»

Навесні 2011 р. на замовлення турецької компанії “HAKAN PLASTiK”, що спеціалізується на виготовленні якісних водопровідних та каналізаційних труб та є одним із світових лідерів у цій галузі, нами був розроблений проект виставкового стенду для  виставки «Аква -Терм Київ – 2011».Детальніше…

Leyba
Оформлення фірмового магазину “Galicia TM”, м. Городок

Січень 2012 р.
На замовлення ТзОВ “Яблуневий дар” нами розроблено дизайн та оформлено фірмовий магазин торгової марки “Galicia”.
На фризі магазину розташовано два світлових написи. Крім цього вікна у магазині оформлені з допомогою повноколірного зображення на самоклеючій плівці.Детальніше…

Вывеска на отделении банка по ул. Гнатюка
ПАТ “Кредобанк”. Зовнішнє оформлення відділень банку в м. Львові

Початок 2010 р.
Наше підприємство виграло тендер по заміні зовнішніх вивісок відділень ПАТ “Кредобанк”, що знаходяться у старій частині м. Львова. Детальніше…

Табличка на дім ТА-02-main
Табличка адресна (ТА-02)

 
Табличка на дім “Стандарт”
Розмір 0,60м х 0,29 м Вартість 195,00 грн.
Розмір 0,80м х 0,38 м Вартість 265,00 грн.
Табличка на дім “Преміум”
Розмір 0,60м х 0,29 м Вартість 385,00 грн.
Розмір 0,80м х 0,38 м Вартість 540,00 грн.
 
Тел. для замовлення: 067-3710542, 063-2569994, 099-4625301
Детальніше…

Табличка на дім ТА-03-main
Табличка адресна (ТА-03)

 
Табличка на дім “Стандарт”
Розмір 0,40 м х 0,39 м Вартість 250,00 грн.
Розмір 0,50 м х 0,45 м Вартість 300,00 грн.
Табличка на дім “Преміум”
Розмір 0,40м х 0,39 м Вартість 350,00 грн.
Розмір 0,5м х 0,45 м Вартість 400,00 грн.
 
Тел. для замовлення: 067-3710542, 063-2569994, 099-4625301
Детальніше…

Табличка на дім ТА-04-main
Табличка адресна (ТА-04)

 
Табличка на дім “Стандарт”
Розмір 0,25 м х 0,33 м Вартість 140,00 грн.
Розмір 0,30 м х 0,40 м Вартість 160,00 грн.
Табличка на дім “Преміум”
Розмір 0,25 м х 0,33 м Вартість 220,00 грн.
Розмір 0,30 м х 0,40 м Вартість 250,00 грн.
 
Тел. для замовлення: 067-3710542, 063-2569994, 099-4625301
Детальніше…

Табличка на дім ТА-05-main
Табличка адресна (ТА-05)

 
Табличка на дім “Стандарт”
Розмір 0,25 м х 0,33 м Вартість 140,00 грн.
Розмір 0,30 м х 0,40 м Вартість 160,00 грн.
Табличка на дім “Преміум”
Розмір 0,25 м х 0,33 м Вартість 220,00 грн.
Розмір 0,30 м х 0,40 м Вартість 250,00 грн.
 
Тел. для замовлення: 067-3710542, 063-2569994, 099-4625301
Детальніше…

Табличка на дім ТА-06-main
Табличка адресна (ТА-06)

 
Табличка на дім “Стандарт”
Розмір 0,20 м х 0,20 м Вартість 100,00 грн.
Розмір 0,25 м х 0,25 м Вартість 140,00 грн.
Табличка на дім “Преміум”
Розмір 0,20м х 0,20 м Вартість 140,00 грн.
Розмір 0,25 м х 0,25 м Вартість 170,00 грн.
 
Тел. для замовлення: 067-3710542, 063-2569994, 099-4625301
Детальніше…

Табличка на дім ТА-07 main
Табличка адресна (ТА-07)

 
Табличка на дім “Стандарт”
Розмір 1,00 м х 0,17 м Вартість 185,00 грн.
Розмір 1,20 м х 0,20 м Вартість 250,00 грн.
Табличка на дім “Преміум”
Розмір 1,00 м х 0,17 м Вартість 340,00 грн.
Розмір 1,20 м х 0,20 м Вартість 390,00 грн.
 
Тел. для замовлення: 067-3710542, 063-2569994, 099-4625301
Детальніше…

Табличка на дім ТА-08-main
Табличка адресна (ТА-08)

 
Табличка на дім “Стандарт”
Розмір 0,60м х 0,18 м Вартість 150,00 грн.
Розмір 0,80м х 0,24 м Вартість 180,00 грн.
Табличка на дім “Преміум”
Розмір 0,60м х 0,18 м Вартість 285,00 грн.
Розмір 0,80м х 0,24 м Вартість 340,00 грн.
 
Тел. для замовлення: 067-3710542, 063-2569994, 099-4625301
Детальніше…

Табличка на дім ТА-09-main
Табличка адресна (ТА-09)

Табличка на дім “Стандарт”
Розмір 0,60м х 0,32 м Вартість 200,00 грн.
Розмір 0,80м х 0,43 м Вартість 270,00 грн.
Табличка на дім “Преміум”
Розмір 0,60м х 0,32 м Вартість 380,00 грн.
Розмір 0,80м х 0,43 м Вартість 530,00 грн.
 
Тел. для замовлення: 067-3710542, 063-2569994, 099-4625301Детальніше…

Leyba
Brillion Club. Вивіска – світлова кронштейн – панель.

На замовлення ТМ “Brillion Club” нами був розроблений дизайн та виготовлено і встановлено вивіску у вигляді торцевої кронштейн-панелі зі світлодіодною підсвіткою.Детальніше…

Skonto. Брендування  тягачів.
Skonto. Брендування тягачів.

На-протязі кількох років ми співпрацюємо з автоперевізником ТзОВ “Сконто”. Для цього підприємства ми надаємо послуги з брендування автотягачів. Зображення на кабіни автомобіля наноситься методом аплікації самоклеючої плівки. Ми забезпечуємо гарантійний термін експлуатації на період 2-х років.Детальніше…

Таnk Trans. Брендування автоцистерн.
Таnk Trans. Брендування автоцистерн.

Одним з постійних наших клієнтів є авто-транспортне підприємство ТзОВ “Танк транс”. Для цього підприємства ми здійснюємо брендування усіх видів автотранспортної техніки, якими воно володіє. Зокрема – автоцистерни. За період 2011 року нами було оформлено 10 автоцистерн.
Зображення виготовляється з високоякісної плівки тривалого використання виробника Orafol серії Oracal, 751.
На наші роботи надається гарантія 2 роки. Досвід показує, що використання такої плівки забезпечує надійність зображення на поверхні автомобіля не менше, ніж 5 років.

м. Броди. Вивіска "Аптека"
м. Броди. Вивіска “Аптека”

Травень, 2011 р.
Вивіска “Аптека” у м. Броди. Вивіска являє собою світловий короб довільної форми. Зображення виконано світлорозсіювальною плівкою Oracal серії 8500. Освітлення вивіски здійснюється люмінесцентними лампами Philips.

Leyba
м. Городок. Вивіски для магазинів “Лелека” та “Євробуд”

Осінь, 2010 г.
На замовлення приватного підприємця у м. Городок нами розроблено дизайн, виготовлено та встановлено вивіску для магазину дитячих товарів “Лелека”. Вивіска виготовлена з акрилових пластиків та світлорозсіючої плівки Оракал серії 8500. Освітлення вивіски здійснюється світлодіодними кластерами. термін гарантії на вивіску 2 роки.Детальніше…

ПАТ "Кредобанк". Зовнішнє оформлення відділення банку в м. Львові, вул. Городоцька, 82
ПАТ “Кредобанк”. Зовнішнє оформлення відділення банку в м. Львові, вул. Городоцька, 82

Грудень, 2011.
Нами спроектовано, виготовлено та встановлено вивіску для відділення банку у м. Львові по вул. Городоцькій, 82.
Вивіска являє собою площину з прозорого акрилу, на яку встановлено об’ємні світлові елементи логотипу банку. Детальніше…

ПАТ "Кредобанк". Зовнішнє оформлення відділеня банку в м. Львові, вул. С. Бандери, 75
ПАТ “Кредобанк”. Зовнішнє оформлення відділення банку в м. Львові, вул. С. Бандери, 75

Грудень, 2011р.
На відміну від попередніх відділень основна вивіска виконана у вигляді акрилайту з гравіюванням та світлодіодною підсвіткою.Детальніше…

Готель "Жива вода". Брендування бусів.
Готель “Жива вода”. Брендування бусів.

Осінь, 2010 р.
Розробка дизайну та рекламне оформлення мікроавтобуса Citroen.
Зображення – комбіноване. Аплікація плівкою тривалого використання Oracal 751,
друк на такій же плівці та плівці типу One-Vision. Гарантія на роботи- 1 р.Детальніше…

Зовнішнє оформлення фасаду готелю "На озері", м. Львів
Зовнішнє оформлення фасаду готелю “На озері”, м. Львів

Літо, 2010 р.
На замовлення власників готелю “На озері”, що у м. Львові, нами розроблено дизайн, виготовлено та встановлено комплекс вивісок на фасаді будівлі готелю.Детальніше…

Leyba
Транс-сервіс-1. Брендування цистерн-контейнерів.

Жовтень, 2011. Ми отримали замовлення від ТОВ “Транс-сервіс-1″ на брендування 90 цистерн-контейнерів.

Leyba
Транс-сервіс-1. Брендування самоскидів.

Від початку нашої діяльності ТзОВ “Транс-сервіс – 1″ є нашим  постійним  клієнтом. Це підприємство  розвивається  швидкими темпами і для підтримки свого іміджу “Транс-сервіс-1″ постійно замовляє у нас брендування своєї автотехніки.Детальніше…

Leyba
Транс-сервіс-1. Брендування автоцистерн.

Від початку нашої діяльності ТзОВ “Транс-сервіс – 1″ є нашим  постійним  клієнтом. Це підприємство  розвивається  швидкими темпами і для підтримки свого іміджу “Транс-сервіс-1″ постійно замовляє у нас брендування своєї автотехніки.Детальніше…

Leyba
Транс-сервіс-1. Брендування тентованих напівпричепів.

Від початку нашої діяльності ТзОВ “Транс-сервіс – 1″ є нашим  постійним  клієнтом. Це підприємство  розвивається  швидкими темпами і для підтримки свого іміджу “Транс-сервіс-1″ постійно замовляє у нас брендування своєї автотехніки.Детальніше…

ЛіМаСо Текстиль. Брендування Mercedes Sprinter.
ЛіМаСо Текстиль. Брендування Mercedes Sprinter.

Жовтень, 2011 р.
На замовлення ТзОВ “Лімасо транс” нами розроблено дизайн та виконано рекламне оформлення автомобіля Mercedes Sprinter. На машині рекламується підрозділ підприємства, що займається виготовленням та продажем текстилю – “ЛіМаСо – Текстиль”.Детальніше…

ЛіМаСо Текстиль. Peugeot PARTNER
Рекламне оформлення автомобіля Peugeot Partner

Квітень, 2011 р.
На замовлення ТзОВ “Лімасо транс” нами розроблено дизайн та виконано рекламне оформлення автомобіля Peugeot Partner. На машині рекламується підрозділ підприємства, що займається виготовленням та продажем текстилю – “ЛіМаСо – текстиль”.Детальніше…

Рекламне оформлення мікроавтобуса
Рекламне оформлення мікроавтобуса Wolksvagen (TM Galicia)

Жовтень, 2011р.
На замовлення групи компаній нами розроблено дизайн та виконано рекламне оформлення мікроавтобуса Wolksvagen атрибутами  TM Galicia. Детальніше…

Межі історичного ареалу Львова.

У зону входить територія забудови ХІІ – поч.ХХ ст.ст. у межах:
вул. Промислова, вул. В. Бобинського, вул. Сміла, вул. Нафтова, вул. Дублянська, вул. Б. Хмельницького з прилеглою забудовою (будинки №№ 146, 144, 142, 140, 138, 134, 132, 130, 128, 126, 124 у межах ділянок);
вул. О. Ратича з прилеглою забудовою (будинки №№ 1, 3, 5, 7 у межах ділянок); цим же напрямком до залізничної колії, вздовж залізничної колії на схід, вул. Богданівська, залізнична колія на північний захід, вул. Березова з прилеглою забудовою непарної сторони від будинку № 1 до будинку № 53 у межах ділянок, вул. Дорога Кривчицька з прилеглою забудовою непарної сторони від будинку №19 до будинку № 33 у межах ділянок, залізнична колія на південь до вул.Грушевої, вул.Грушева з прилеглою забудовою (будинки №№ 2, 4, 6, 8, 10, 12);
вул. П.Ніщинського, вул. М.Козика, вул. Личаківська з прилеглою забудовою (будинки № 148, № 179) у межах ділянок, вул. Пасічна з прилеглою забудовою непарної сторони від будинку № 1 до будинку № 37 включно у межах ділянок, на південь включно з будинком № 36, північно-західна та південна межі лісопарку “Погулянка”, вул. Пасіки Галицькі, південна межа лісопарку “Погулянка”, вул. Жасминова, вул. Липова Алея, межі парку Снопківського, вул. В. Стуса до будинку № 57 включно, південна межа парку “Залізна Вода”, що фіксується вул. Тернопільською на захід, вул. Тернопільською на південь з прилеглою зі сходу забудовою (будинки №№ 15, 17, 19 у межах ділянок);
вул. Панаса Мирного, вул. Енергетична з прилеглою забудовою (будинки №№ 12, 10, 8, 6, 4, 2 у межах ділянок); вул. Козельницька, вул. І.Франка, південна межа Стрийського парку, вул. Стрийська, вул. Академіка А. Сахарова, вул. Княгині Ольги, вздовж залізничної колії на захід, вул. Кульпарківська, вул. В. Антоновича, вул. М. Залізняка, вул. І. Боберського, вул. Кульпарівська, вул. Городоцька до приміського вокзалу, територія приміського та головного вокзалу, включаючи вокзальні споруди по тильній межі дебаркадера, вул. Чернівецька, включно з будинками з №№ 2, 4 та їхніми ділянками, вул. Залізнична, вул. О.Луцького, вул. Т.Шевченка, західна межа Янівського цвинтаря та її продовження до вул. Татарбурнарської, південна межа парку “Кортумова гора”, залізнична колія на північний схід та на південний схід до вул. Хімічної, вул. Хімічна до пр. В.Чорновола, вул. Хімічна з прилеглою забудовою парної сторони (будинки №№ 2-20 у межах ділянок), вул. Замарстинівська з прилеглою забудовою до будинків №№ 53 і 72 включно у межах ділянок, вул. Узбецька, вул. Р. Дашкевича з прилеглою забудовою непарної сторони (будинки №№ 1-13), вул. Янки Купали, вул. Р. Дашкевича з прилеглою забудовою непарної сторони (будинки №№ 39, 41, 43 у межах ділянок), вул. Жовківська з прилеглою забудовою непарної сторони (будинки №№ 43-59) і з прилеглою забудовою непарної сторони від будинку № 18 до будинку№ 30 у межах ділянок, вул. Донецька з прилеглою забудовою непарної сторони (будинки №№ 1-21 у межах ділянок) до вул. Промислової.

Leyba
Заміна вивісок Універсал банку у м. Львові.

На замовлення ПАТ “Універсал Банк”  нами було розроблено дизайн та виготовлено вивіски для двох відділень банку у м. Львові. Попередній дизайн вивісок не відповідав вимогам порядку встановлення вивісок у м. Львові.Детальніше…

Ключові фактори ефективності світлової реклами

Дана стаття публікується у нас на сайті з дозволу видавництва «Ар энд Ди Коммуникейшнз» в оригінальному вигляді російською мовою.
Изготовление вывесок с внутренней подсветкой является одним из основных источников прибыли для рекламно-производственных компаний. Между тем, сколь бы ни были привычны и знакомы технологии производства световой рекламы, зачастую на улицах городов разных стран мира приходится наблюдать результаты очевидных просчетов сайнмейкеров, которые в большинстве случаев были допущены еще на стадии дизайна и проектирования конструкций. Руководствуясь примерами из жизни и основываясь на собственных многолетних исследованиях световой рекламы, Эдуард Альбрехт, генеральный директор компании «Эвоник Химия» рассказывает о наиболее важных факторах, от которых непосредственно зависит эффективность вывески.
Нередко обнаруживается, что накануне открытия нового торгового объекта или центра оказания услуг владельцами так и не было принято окончательное решение о расположении, виде, форме и цвете световой рекламной установки. Нехватка времени, в свою очередь, приводит к тому, что при проектировании вывески не учитывается целый ряд крайне важных для любых систем визуальных коммуникаций параметров. Это, в частности, эстетическое воздействие на потенциальных покупателей, эксплуатационные вопросы, особенности внутренней подсветки, яркость свечения, соответствие местным нормам, а также возможность наделить конструкцию дополнительными функциями, способными повысить привлекательность всего объекта для аудитории. В результате вывеска негативно воздействует на публику и отрицательно влияет на имидж своего владельца. Итак, как же этого избежать?
Удобочитаемость
Одними из наиболее важных параметров, от которых непосредственно зависит эффективность световой рекламы, являются тип и порядок расположения используемого шрифта. Очевидно, что в стремлении к созданию уникальной корпоративной идентификации предприниматели нередко для написания логотипов берут на вооружение шрифты нестандартных, сложных и затейливых гарнитур. Однако далеко не каждый шрифт пригоден для использования в наружной рекламе, где потребитель обычно за 15-30 секунд должен осознать и усвоить воспринимаемую информацию. Пример неудачной работы со шрифтом приведен на фото ниже (MODESCHUH).
Помимо того, что выбранная владельцем магазина гарнитура сложна для восприятия, прочтение надписи из девяти букв, расположенных одна под другой, требует от публики определенных дополнительных усилий. Простое для восприятия, лаконичное и вместе с тем эффективное решение световой рекламы, выбранное, к слову, одним из крупнейших мировых производителей товаров группы FMCG, корпорацией Nestle, можно увидеть на следующем фото.
Отдельного внимания заслуживает и выбираемая заказчиком толщина штриха в начертании букв. Эксперты в области световой рекламы для достижения максимальной удобочитаемости и гармоничности вывески рекомендуют использовать толщину штриха в 1/7 высоты буквы. Такие решения, как на фото с вывеской HABERER, крайне нежелательны.
Что же касается высоты букв, специалисты советуют определять ее путем деления дистанции, с которой будет наблюдаться вывеска аудиторией, на 500.
Фон, окружающая среда и контраст
Нередко можно увидеть вывески, в которых по причине стремления сэкономить на расходных материалах, отсутствует контраст, необходимый для выделения надписи на окружающем фоне. Наглядный пример эффекта, созданного за счет контраста, приведен на рисунке.
Еще одна распространенная ошибка, которую допускают сайнмейкеры при изготовлении световой рекламы – использование объемных букв с лицевыми поверхностями и боковинами одного цвета. Отдельные буквы сливаются в крайне неразборчивую массу, из-за чего полноценный контакт между аудиторией и вывеской становится невозможен, и эффективность такой рекламы сводится на «нет».
Удачный пример создания дополнительного контраста приведен на фото с вывеской Apollo optik.
Объем текста
Вполне оправданно заказчики вывесок воспринимают фасады своих торговых объектов как рекламное пространство, которое находится в их распоряжении. В то же время подобный подход нередко приводит к такой распространенной ошибке, как чрезмерное изобилие надписей на вывесках.
Вряд ли от современного потребителя, живущего в переполненном различными информационными потоками мире, следует ожидать, что он уделит изучению таких фасадов должное количество времени. Скорее всего, он окинет взглядом эти конструкции и в течение пяти секунд примет для себя решение, что для него в этих зданиях нет ничего важного и интересного.
Напротив, краткость и лаконичность вывески, в совокупности с эстетичностью, донесут до публики главное: бренд и направленность магазина. Четко и понятно.
Место расположения и способ монтажа
Не менее важны выбор места для размещения световой рекламы и технологическое решение для ее крепления. К примеру, как видно на фото, стремление заказчиков с точностью воссоздать свой логотип AKZO в крышной установке привело к тому, что в дневное время суток конструкция оказалась не эстетичной и несолидной.
Куда более удачный подход к монтажу крышной установки продемонстрировала компания ABB. Несущие и крепежные элементы публике не видны, не раздражают глаз и при этом успешно выполняют свою функциональную задачу. Технически очень элегантное решение, в котором дополнительный эффект световой рекламе также обеспечивается за счет контраста.
Цветовое оформление
Как уже отмечалось выше, буквы одного и того же цвета могут выглядеть более или менее удачно, в зависимости от особенностей фона, на котором они установлены. Элементы световой рекламы должны гармонировать и сочетаться таким образом, чтобы вывеска была удобочитаемой, а ее суть была ясной, чтобы она четко воспринималась и запоминалась аудиторией. На фото (AMERICAN BURGER) приведен пример оформления фасада закусочной, вывеска которой скорее отталкивала, чем привлекала посетителей. В итоге, из-за недостатка клиентов и убытков владельцам пришлось закрыть кафе.
Не стоит забывать и о физиологических особенностях восприятия различных цветов человеческим глазом. К примеру, синий цвет по длине волны находится в самом начале цветового спектра, красный – в самом конце. Для сетчатки человеческого глаза сочетание красного и синего (к примеру, красная надпись на синем фоне) – весьма ощутимый стресс, который может даже привести к головной боли. Поэтому подобные комбинации цветов в световой рекламе лучше избегать, а к выбору цветовой гаммы вывесок относиться внимательнее и подходить более осознанно. Использовать те или иные расходные материалы просто потому, что они накануне сдачи объекта заказчику имелись на складе рекламно-производственной компании – недальновидная практика.
Структура поверхности
Очень часто на улицах городов России и других стран Европы можно увидеть вывески с глянцевыми лицевыми поверхностями. Использование пластиков темных цветов нередко ведет к далеко не всегда желательному зеркальному эффекту. В результате, в дневное время суток при взгляде на такие конструкции сложно понять, что именно они рекламируют, зато в них отлично удается разглядеть и себя, и проезжающий за спиной автобус.
Если блики на вывеске – пожелание клиента, что ж, это его право. Во всех же остальных случаях предпочтительнее использовать материалы с сатинированной поверхностью, благодаря которой обеспечивается воспроизведение ярко выраженных фирменных цветов заказчика.
Равномерное освещение
Так называемый эффект «матраса» в световой рекламе – четкая видимость отдельных люминесцентных ламп в световых коробах, чередующихся с темными, плохо освещенными участками лицевой поверхности вывески – к сожалению, не редкость. Между тем в обеспечении равномерного освещения «лица» лайтбокса нет ничего сложного. При проектировании световых коробов следует учитывать три фактора: коэффициент рассеивания света материалом – σ, расстояние между люминесцентными лампами – s, и глубину короба – p. Оценить результаты взаимодействия этих определяющих факторов, насколько равномерно будет освещена лицевая поверхность светового короба, можно, обратившись к графикам.
Низкая рассеивающая способность σ → большая габаритная ширина р или меньшее расстояние между лампами s. 
Равномерность освещения для различных расстояний s между люминесцентными лампами и габаритной шириной p. 
Если же вывеска имеет крупные габариты, и для ее подсветки необходимо устанавливать люминесцентные лампы в несколько рядов, во избежание образования темных участков на «лице» короба источники света необходимо располагать не встык, а внахлест.
Дополнительные функции
При проектировании рекламного оформления фасада того или иного торгового объекта можно разработать решение, которое будет выполнять не только свои первоочередные задачи: привлекать внимание аудитории, информировать публику о направленности объекта и его названии, но и нести ряд дополнительных функций. Благодаря им можно улучшить отношение потенциальных покупателей и посетителей к магазину, ресторану или центру оказания услуг. К примеру, если в оформлении фасада предусмотреть козырек над входом, в непогоду он будет служить укрытием для прохожих, тем самым провоцируя их дополнительное внимание к объекту и увеличивая объемы продаж. Если же такой козырек сделать наклонным, заказчик получит дополнительную площадь для рекламы.
Вдобавок, не стоит забывать, что в холодное время года, когда на улицах рано темнеет, световая реклама на подсознательном уровне действует на людей как свечка на мотылька. Чем больше площадей фасада торгового объекта освещено, тем сильнее этот эффект, поскольку при взгляде на подобное оформление у человека усиливается чувство безопасности и защищенности, что является дополнительным стимулом для посещения такого магазина или кафе.
Джерело: Журнал “НАРУЖКА”. Издание для производителей рекламы.

Світлова вивіска Galcia. м. Городок
Світлова вивіска Galcia. м. Городок.

Вересень 2010р.
Після успішного виготолення і встановлення вивісок на цеху розливу соків ТзОВ “T.B.Fruit” замовляє у нас фасадну вивіску “Galcia”. Вивіска виготовлена з німецьких пластиків Plexiglas. Детальніше…

T.B. Fruit. Galicia. Світлові вивіски
T.B. Fruit. Galicia. Світлові вивіски на цеху розливу соків Galcia. м. Городок.

Липень 2011р. На замовлення компанії “T.B. Fruit” до дня відкриття цеху розливу соків “Galicia” ми спроектували та виготовили комплекс вивісок у вигляді логотипів T.B. Fruit та Galicia. Вивіски являють собоюДетальніше…

Leyba
LiMaSo Trans. Рекламне оформлення автоцистерни.

Нашим постійним клієнтом є ТзОВ “Лімасо Транс”, для якого ми оформляємо автопоїзди – автоцистерни. Зображення виготовляється з плівки марки OracalДетальніше…

leyba---
ЛіМаСо текстиль. Оформлення магазину салону у ТЦ “Марк”

На замовлення ТзОВ “ЛіМаСо Транс” нами був розроблений логотип підрозділу з виготовлення і продажу виробів з текстилю “ЛіМаСо Текстиль”. А також – дизайн та оформлення магазину-салону у ТЦ “Марк”, м. Львів.

лейба
Seylla Trans. Розробка логотипу, дизайну оформлення автоцистерни та тягача, рекламне оформлення автопоїзда.

На замовлення ПП “Сейла і Ко” нами було розроблено логотип транспортного підрозділу підприємства, дизайн оформлення автопоїзда (тягач та автоцистерна), а також було оформлено два автопоїзди.Детальніше…

Paolo Rossi. ТЦ "Марк"
Paolo Rossi. Вивіска в ТЦ “Марк”. м. Львів

На замовлення виробника елітних дверей ТМ “Paolo Rossi” нами була виготовлена і встановлена вивіска у ТМ “Марк”, м. Львів. Вивіска являє собою площину з АКП з фрезерованими прорізами.  Площина прикриває нішу з люмінісцентними лампами в якості освітлення вивіски.

Gloria Jean's Coffee Львів
Gloria Jean’s Coffee – Львів. Вивіски та інтер’єрна реклама.

Весна 2010 р. На замовлення компанії “4you-DESIGN” нами було виготовлено і встановлено вивіски та інтер’єрна реклама для кав’ярні Gloria Jean’s Coffee у м. Львові. Вивіски виготовлені з акрилових та ПВХ пластиків. Специфічний фірмовий кавовий колір літерам Детальніше…

Colin's.
Оформлення фасаду магазину COLIN’S. м. Київ. Колишній Воєнторг.

31.12.2010 р. Відкриття магазину COLIN’S. у м. Києві у приміщенні колишнього Воєнторгу. Нами розроблено та реалізовано проект оформлення фасаду магазину. Детальніше…